شرکت آپادانا رایانه کیمیا

بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

فهرست مطالب

سوپر اپلیکیشن اسنپ بیش از ۶۲ میلیون کاربر دارد

اسنپ

گزارش سال ۱۴۰۱ اسنپ منتشر شد.

آی‌تی‌ایران- گروه اسنپ که حالا و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه از فعالیت خود در کشور سرویس‌های مختلفی از خدمات حمل‌ونقل شهری گرفته تا ارسال بسته و خدمات گردشگری و پزشکی و خدمات پرداخت را ارائه می‌دهد، اعلام کرده که تعداد کاربران این سوپراپلیکیشن تا پایان سال ۱۴۰۱ به بیش از ۶۲ میلیون کاربر رسیده است.  

طبق گزارش عملکرد گروه اسنپ از سال ۱۴۰۱، موفق‌ترین سرویس این سوپراپ همانطور که انتظار می‌رفت سرویس تاکسی اینترنتی آن بوده که براساس این گزارش بیش از ۹۰ درصد سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را در اختیار دارد. اسنپ خودرو در سال گذشته بیش از ۱ میلیارد سفر داشته که براساس ادعای گروه اسنپ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد ۳۳ درصدی را در این بخش تجربه کرده است.  

طبق این گزارش بعد از اسنپ‌خودرو، از دیگر سرویس‌های محبوب سوپراپلیکیشن اسنپ در سال ۱۴۰۱ اسنپ‌فود، سوپرمارکت و اسنپ‌دکتر بوده‌اند.

سوپراپ اسنپ؛ محصولی برای تمام نیازها

تعداد کل کاربران سوپراپ اسنپ در سال گذشته به ۶۲ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۷۱ کاربر رسیده است، این درحالی است که در سال ۱۴۰۰ تعداد کاربران این سوپراپ برابر با بیش از ۵۲ میلیون نفر بوده و گروه اسنپ اعلام کرده که تعداد کاربران این سوپراپ در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته آن ۱۹.۶ درصد رشد داشته است.